Alb

Prunus



Bettembourg (L)

Comentarii

  1. Goodmoring GyM,
    what a lovely photo's you make!!!
    Have a wonderful day
    Stay safe!
    Marijke

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Good morning, Marijke. Thanks.

      I've just admired your tulip fields, hope to visit them someday. :) Have a nice day and #bleiftgesond(stay healthy in Luxembourgish).

      Ștergere
  2. Acum mi-ai facut pofta de prune uscate!
    Uite-acusica este gata palinca! 😅
    Sper ca ai avut o duminica placuta, acum nu stiu … ai serbat Pastele sau Floriile? Sau niciuna?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, Ella, mie mi-e poftă de libertate (oare o fi înflorit? :))) ).

      Da, am serbat Paștile (prima rundă) și Floriile (al meu e ortodox). Motive de sărbătoare ar fi fost, doar cheful ne cam lipsea. Ți-am admirat decorațiunile, felicitări pentru buna dispoziție!

      Dă, Doamne, producție de pălincă! Atunci să vezi poze! :)
      Aveți grijă de voi!

      Ștergere
  3. Superbe cadrele ca de obicei dar sa stii ca mie nu imi plac prunele in mod deosebit. Sunt unele grase si zemoase pe care le ador, in rest ...as putea trai fara ele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prunele bistrițene sunt favoritele mele; îmi amintesc de bunica și de "gomboții" (găluște) făcuți de ea. :) Doamne, ce vremuri!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul