Albastru

In


Am revenit 😊.







Bettembourg (L)

Comentarii

  1. Bine ai revenit … 🌸
    Ce firava este floricica! Frumoasa foc!
    La mine in curtea din spate langa peretele casei sunt doua petunia salbatice care au flori. Ieri am vazut pe un gard "mana maicii Domnului" care avea ceva flori … Nu mi-a venit sa cred, pentru ca au fost ceva nopti cu înghet aici si daca petuniile sunt langa casa cealalta floare era pe gard în plin vant!
    Ma bucur ca ai revenit, sa nu mai pleci ca o iei pe coaja! 😅😅😅😅

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am înțeles, să trăiți! :)) Pe viitor, cer permisiune, dacă intenționez să dispar temporar. Ella, fotografiile sunt făcute în aprilie; poate trebuia să menționez, să nu vă induc în eroare.

      Cât despre vreme, e capricioasă, ce mai? (O fi și ea Berbec :)))).

      Ștergere
  2. Mi se pare mie sau blogurile incep sa dispara? Blogerii s-au mutat pe facebook/ twitter/ youtube probabil. In fine, bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Adriana. Sincer, nu știu care e motivul real al dispariției. Cert este că eu am renunțat la Facebook de ceva timp, conturi de Insta/Twitter nu am (deocamdată), pe Youtube nici atât.

      Personal, mi-am luat puțin (mai mult) timp și pentru a reflecta. Uneori aș vrea să diversific temele, dar, ținând cont de titlul blogului, anumite lucruri s-ar potrivi fix ca nuca în perete. Uite, asta era o idee, să-l fi intitulat "Ca nuca-n perete", și scriam cam ce-mi trecea prin cap. :)) Cine știe, poate mai fac încă unul; sper să nu-mi fure careva titlul până atunci. :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul