Alb

Prunus

Alb de aprilie, că cel de decembrie se lasă așteptat. 😊




Bettembourg (L)

Comentarii

  1. Eu astept primavara! Nu e ca nu imi place iarna dar nimic nu se compara cu verdeata proaspata a naturii, mirosul de floare si sentimentul de prospetime pe care ti-l da primavara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord! Sunt născută primăvara, pur și simplu ador acest anotimp. Unde mai punem că în aprilie-mai e mult de lucru cu aparatul foto. :)

      Ștergere
  2. Tot la prune îti sta gandul … 😅😅😅
    Acum ce faci? Ne faci pofta de primavera …?! 😅

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. D-apăi, la ce să mă tăt gândesc, dacă nu la lucruri serioase? :)

      Practic, continui cu imaginile nepublicate din aprilie (mă rog, câte am mai apucat să fac). Azi am avut 14 grade, așa că, din punct de vedere meteorologic, e primăvară. Zăpadă pare-se că nu vom avea de Crăciun. :(

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul