Cabana Moților-Mărișel

Departe de lumea dezlănțuită


După drumeția printre picuri de ploaie ne-am îndreptat către Cabana Moților, situată oarecum deasupra lumii:

Câteva cadre din interior:

Cămara/rafturile cu dulcețuri, siropuri & Co. (apropo, Co. nu e prescurtare de la...colop) [1]


Meniu cu mâncăruri gustoase (pagini legate cu sfoară-nota 10):
Ciorba de hribi servită cu crutoane am preferat s-o imortalizez varianta alb-negru (nu mă întrebați de ce). Smântâna și ardeiul iute n-au mai încăput în cadru :D

Respiro în târnaț[2]...

Priveliștea de pe prispă, în așteptarea tocăniței de hribi (tocăniță care a scăpat nefotografiată).
A nu se uita că viața de câine e...grea, indiferent de zonă/altitudine
și cățelușii e bine să învețe acest lucru de mici:

Pe cei doi pufuleți i-am găsit sub un șezlong; din păcate am reușit să le tulbur somnul cu zgomotul făcut de butonul de declanșare.

A fost prima mea vizită în zonă, dar cu certitudine nu și ultima. Recomand Cabana Moților tuturor celor îndrăgostiți de natură, liniște și...aventură (singurul lucru de care îmi amintesc cu oareșce neplăcere e drumul, dar despre starea drumurilor nu mai e cazul să ne văităm, că doar cunoaștem realitatea).



Cabana Moților, Mărișel-Cluj, România (2014)
___________
1. colop/clop = pălărie (reg.)
2. târnaț = prispă (pop.)


Pentru mai multe informații găsiți aici o scurtă prezentare făcută de către proprietar.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul