Kiwi

Verde crud

Vitamine 

Fotografii mai vechi. 😉




 
Wellen (D)

Comentarii

  1. Se vede progresul in fotografiile tale! Cele mai noi sunt mai luminoase si din cauza asta se vad mult mai bine detaliile! Chiar si asa, imi place prima poza. Stau asezate fructele acolo frumos pentru poza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fotografiile sunt din 2012, din interior (lumină naturală, măsuța în fața geamului, trepied). :) Era perioada în care eram fascinată de fructele exotice mai mult sau mai puțin cunoscute. A fost o etapă faină, chiar mi-e dor să mai fotografiez așa; acum prefer exteriorul. Să văd cât mă ține. :))

      Ștergere
  2. Imi plac kiwi's!
    Sunt singura din casa care mananca fructul asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie-mi plac. Unele soiuri sunt extraordinare!:) Plus, că sunt preferatele mele la decorat prăjituri în perioada asta.

      Ștergere
  3. Previously I read by having different types of nutritious food we can overcome the different health problems. Here you have discussed the health benefits we get due to having kiwi fruit. Really this is very useful information. Thanks for sharing. Apart from this article, I learned about hammerhead shark which is the largest of all hammerhead species.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul