Despre azi

Brândușa de primăvară

Crocus


















Bettembourg (L)

Comentarii

  1. Ce frumos le-ai prins! Ma uitam la pozele mele de anul trecut si am vazut ca prima brandusa a inflorit pe 25 februarie. Sunt curioasa daca si anul asta va fi la fel. Ce camera folosesti? Trebuie sa imi iau si eu o camera meseriasa ca nu se poate sa fotografiez cu telefonul. Am avut una mica care facea niste poze foarte faine mai ales pe macro, am trantit-o si nu mai merge acum. Sotul si-a luat un Nikon nu foarte ieftin, nici scump desi i-am propus sa mai astepte sa luam una mai buna, nu a vrut atunci. Acum Nikonul ala, care nu a fost niciodata grozav s-a blocat pe zoom in si nu se deblocheaza decat ocazional, cand are el chef. Chair as vrea o camera buna, chiar daca e mai scumpa. Bineinteles, se vede si talentul tau de fotograf! Daca talentul nu este, si cu o camera buna pot iesi poze neclare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Adriana. Anul trecut am fotografiat și eu ceva mai târziu (pe 27 februarie, dacă nu mă-nșel). Acum au fost câteva zile însorite și am profitat de ele.

      Ați încercat să reparați aparatele foto? Poate-poate există o șansă de recuperare (firește, dacă costul nu e exorbitant). Eu am un Canon EOS 50D ceva mai vechi, dar țin tare mult la el, 3 obiective și multe ore de citit reviste/articole foto și chiar și mau multe ore de exersat. :)

      Cât despre talent, hm, mai e mult până departe și o zic cu toată sinceritatea. Sunt o amatoare pasionată de arta fotografică, dar în utimul timp mă gândesc din ce în ce mai serios să fac un pas înainte, adică un curs. Sunt ferm convinsă că exersând, vei evolua. Și, lucru important (cel puțin în cazul meu), păstrează fotografiile de început (cel puțin o parte) și din când în când compară-le cu cele actuale. Fii critică, observă diferențele de setare, unghiuri, lumină, poziții alese. E distractiv! :) Baftă multă! Exersează și dă o notă personală lucrărilor tale. Aparatul nu trăbă, musai, să fie scump. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul