Sempervivum

Familia: Crassulaceae

Genul: Sempervivum

 

Fotografii  uitate (mare parte din 2012, una din 2014), pe care m-am gândit să le prezint în variantă monocolor, pentru a sugera vechimea 😃. 

O plantă nepretențioasă, rezistentă, pe care acum aș fotografia-o din alte unghiuri. Rețin ideea, revin cu imagini noi la anul.


Denumiri în alte limbi: sempervivum/liveforever/hen and chicks (engleză), Hauswurz (germană), kövirózsa (maghiară), sempervivum/joubarbe (franceză).

În cele din urmă am păstrat și un exemplar color.
Grevenmacher (L)

Comentarii

  1. Mie mi-ai adus aminte de maia (bunica din partea mamei)! ea avea multe plante din astea prin curte. Pentru o fracțiune de secundă am fost acolo …
    Mulțumesc Gym!
    Iti doresc un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur, Ella! Am avut, pare-se, o idee bună cu monocolorul; pe vremea bunicilor nu erau fotografii color. :))) Week-end fain și ție!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru anul ce vine îţi doresc: pace în suflet, bucurie fără margini, sănătate cât cuprinde, credinţă în bine şi multe clipe de fericire!
    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Ella! Un An Nou cu sănătate și bucurii ție și celor dragi sufletului tău.
      Să ne citim cu bine și să ne amuzăm în continuare. :) La Mulți Ani!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul