Calicotome

Familia: Fabaceae

Genul: Calicotome


 Wellen (D)

Comentarii

  1. Vreun nume mai comun are ? Seamana cu floarea de mazare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc, deși am căutat, n-am găsit. :(

      Ștergere
    2. Dani, azi am găsit o denumire comună: mătură :) Mai multe detalii: https://www.gardenexpert.ro/arbusti-si-garduri-vii/arbusti/matura-praecox-allgold-.html

      Ștergere
  2. Cred ca asta al tau este "calicotome villosa" pentru ca "calicotome spinosa" parca are prea multi spini!
    Weekend placut si multumesc pentru mesajul de pe blogul meu! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În ultimul moment am renunțat la menționarea speciei (villosa)pentru că nu eram sigură. Ideea e că de (prea) multe ori îmi ia mai mult timp să identific planta/floarea decât să fac fotografiile :) Sfârșit de săptămână fain și ție!

      Ștergere
  3. Mie imi seamana mai degraba cu Cytisus praecox Allgold!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că Cytisus este un sinonim pentru Calicotome (https://www.tela-botanica.org/bdtfx-nn-12174-synthese), dar până la specie nu m-am aventurat. Asta e, nivel de amator.:)

      Ștergere
    2. Eu stiu din gresala...am 2 in gradina. Unul galben ca cel din poza si unul alb. Trebuie sa pun si eu niste poze cu ele!

      Ștergere
    3. Mulțumesc mult, Adriana! O altă greșeală frecventă (în fotografiile mai vechi, mai ales, dar nu numai:) este lipsa detaliilor (frunze, tulpină etc.), care m-ar putea ajuta ulterior. Așa, focusul pe floare și, servus, lume. :) Aștept fotografiile.

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul