Yucca

Familia: Asparagaceae









 Beetebuerg/Bettembourg (L)

Comentarii

  1. Ioi tu fata! Amu de vichend m-ai lasat fara beutura ... nici palinca nici vin! :)))
    Am avut si eu planta asta în gradina ... acum am alta gradina! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No, d'apăi mere ș-o vișinată, dacă pălincă nu, vin nu.:)

      Ștergere
  2. Floarea asta arata mai bine in pozele tale decat in realitate! Parerea mea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Adriana. Recunosc, e a doua încercare (la distanță de câțiva ani) de a fotografia yucca. Prima oară a fost... ce sa mai? Zâmbesc și acum când mă uit la acele "capodopere". :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul