Amurg de mai

Beetebuerg/Bettembourg (L)

Comentarii

  1. Nu sunt sigura dar cred ca este Ranunculus repens, sau Piciorul cocoșului sau Creeping Buttercup sau in duch Kruipende boterbloem! Alege! :)))
    Zi daca am asa este! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bingo! :) Așa-i. Dank!

      Ștergere
    2. Cred că mă "bâlbâi" când scriu ... 😅
      Am vrut să zic "Zi dacă așa este" sau "Zi dacă am zis bine" și a ieșit ... 😅😅😅
      Oricum ... puteai să alegi! 😅

      Ștergere
    3. Nu-i bai, se-ntâmplă. Rețin că la un comentariu la Dani pe blog reușisem să mă fac de mândră minune (dezacord), inițial scrisesem ceva, apoi m-am răzgândit, am reformulat, dar n-am corectat și am dat "enter".
      Oricum, am înțeles ideea. Și eu am optat pentru piciorul-cocoșului/Ranunculus repens, deși mai sunt și alte specii asemănătoare (R.arvensis/R. bulbosus). Ideea e că mă inspir din diferite cărți și de pe net, fără să am pretenția că le nimeresc întotdeauna. Deh, amatoare :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul