Salvia

Completare la articolul despre salvie din 2014.

Anul trecut am ajuns în Grădina botanică Montet din Nancy-Franța neînsoțită (din păcate) de aparatul foto, ci doar de telefon. Nu cred că mai are rost să menționez că m-am jurat că nu mai plec la drum fără prietenul meu, Canon :)

Salvia officinalis, în toată splenoarea ei (pentru mine înseamnă, deocamdată, un ghiveci în fereastră),
 inclusiv varianta înflorită.
Salvia sclarea -Iarba Sfântului Ion
Denumiri în alte limbi: Clary sage (engleză), Muskatellersalbei (germană), Muskotályzsálya (maghiară), Sauge sclarée (franceză).
Jardin botanique du Montet Nancy-France, 2015

Comentarii

  1. Minunat ! Imi plac salviile, de orice fel ar fi :) Eu astept sa imi infloreasca una rosie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aștept cu nerăbdare fotografiile cu salvia roșie (e culoarea mea preferată :) ).

      Momentan trebuie să mă mulțumesc cu plantele aromatice din ghiveci :(

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul