Obsesie de sezon

Mov și galben




Bettembourg (L)

Comentarii

  1. Ce faina e a doua pozak, sunt tare frumosi asa deschisi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am avut noroc de vreo 2 zile însorite și m-am grăbit să-i imortalizez. :) Acum, după furtună, nu știu ce-oi mai găsi...

      Ștergere
    2. Parca se inchid noaptea si cand e nor, nu? Parca eu asa imi amintesc de la ai mei. Deci poate mai gasesti ceva, ceva.

      Ștergere
    3. Da, plus că a fost o furtună puternică (vânt de 111km/h), si e posibil să se fi scuturat petalele. Una dintre dezavantajele fotografierii florilor este faptul că subiectele se pot "altera" în câteva minute. Îmi amintesc cum îmi plănuisem cu ceva timp în urmă să fotografiez flori de cireș japonez, dar după o ploaie rapidă am rămas fără obiectul muncii. :)) Și exemplele pot continua. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul