Vechi și nou

Ghiocei


 Parc Jacquinot Bettembourg (L)

Comentarii

  1. Adica, dupa cum ar zice Eminescu ..."Toate-s vechi şi nouă toate"! :))
    Dupa cum bine stii, este o vreme de nici cainele sa nu-l dai afara, dar stii care e culmea? A rasarit leusteanul ... nu mi-a venit sa cred! De obicei rasare prin aprilie-mai ... Pana si un trandafir mic care îl am în ghiveci, langa casa este plin de frunze ... Om fi noi într-o ureche ... nu vremea! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Glossa, yes! :) Trăiască leușteanul! Eu, una, aștept să răsară bulbii de cala, duminica i-am transferat într-un ghiveci mai încăpător, să aibă loc de desfășurare. :)
      Vremea e extrem de schimbătoare și aici, "bate vântul frunza-n dungă" (să rămânem la Eminescu), cât despre mine, normalitatea nu mi-e punctul forte. :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul