In a relationship

Beeteburg/Bettembourg (L)

Comentarii

  1. Am crezut ca tu .... :)))

    La multi ani pe 2019!
    Sanatate si spot in tot ceea ce faci! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. In a complicated relationship with foreign languages, io! Tătă m-am bolunzât la cap. :)) La mulți ani cu sănătate și veselie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahahaha ... dulcea limba ardeleneasca! Cat îmi este de dor de ea!
      "Ardeleanul" din batatura sa "emancipat" ... vorbeste numa "duch"!
      Hahahahaha....

      Ștergere
    2. No, dă-mi pașe! 'ai ghe capu' mio, d-apăi așe repeghe ai uitat să vorobești ? Io nu! O fi ghe la pălincă...

      Ștergere
    3. :)))
      Nu este repede de loc ... sunt aproape 30 de ani de cand se ciripeste numai in "duch"! Hahaha ...
      Si nici de "horinca" nu se mai ocupa ... ( a avut cancer sotul meu! )
      Amu cred ca încep eu ... ase beu oamenii buni ... hahahaha...

      Ștergere
    4. Tulai, soare! Mult, dară. Lăsând gluma laoparte, mă surprind uneori amestecând limbile într-un mare fel. Mă mai fac de mândră minune, da' trece :).

      Apropo, horinca și "așe beu uamini buni" îmi amintesc de Maramu'. Faină piesa, mă duc să scot uiaga :) Weekend fain și sănătate soțului!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul