Pescărușul

Familia: Laridae

Subordinul: Lari


Nu, nu urmează vreo recenzie la piesa lui Cehov; e vorba de păsările acvatice care, personal, îmi amintesc de malul Mării Negre :) 

Familia Laridae cuprinde 6 genuri și 55 de specii. 
Cred c-am recunoscut 2 specii în fotografii: pescărușul de furtună (Larus canus) și pescărușul râzător (Chroicocephalus ridibundus Syn. Larus ridibundus).

Denumiri în alte limbi: (sea) Gull (engleză), Möwe (germană), Sirály (maghiară), Mouette (franceză)

Mosela-Grevenmacher (L)

Comentarii

  1. Greu de fotografiat pasarile. Si mie imi plac, dar rareori le surprind cu aparatul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, mi-a luat ceva timp să fotografiez păsările. Poate un alt obiectiv m-ar fi ajutat mai mult. Cert este că mi-a făcut o reală plăcere, cu atât mai mult cu cât erau și profesioniți prin parc, cu binoclu, trepied și teleobiectiv. Veniseră tot pentru pescăruși :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul