Tschüss, November!

Wellen (D) și Grevenmacher (L)

Comentarii

  1. Desi toamna nu este anotimpul meu preferat, are si ea farmecul ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Adriana. Nici al meu nu era, până nu demult. Iubesc soarele și recunosc că mi-a luat ceva timp să mă obișnuiesc cu ploile și frigul de aici. De când am început să fotografiez, am învățat să văd frumusețea în orice, inclusiv in toamnele lungi și posomorâte :)

      Ștergere
  2. Ce frumos contrasteaza florile cu fondul aramiu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Dani! Geranium robertianum (năpraznicul, ultimele 2 fotografii) rezistă la temperaturi foarte scăzute; contrastează inclusiv cu fondul alb (de la zăpadă).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Brândușa de primăvară

Bulgărele de zăpadă/Călinul